FAQ

Ik heb een vraag over mijn robotstofzuiger. Waar kan ik deze terug vinden?

Op onze website www.cleandays-faq.com staan alle meest gestelde vragen over onze robotstofzuiger modellen.

Ik heb net een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze verzonden?
Wij doen ons best om de artikelen zo snel mogelijk te verzenden. Voor 23.59u besteld, is dezelfde dag verzonden.

Ik ben niet blij met mijn bestelling, kan deze worden teruggestuurd? Wat als er een probleem is?
Wij bieden een 100% geld terug garantie, als het product defect of beschadigd is. Wij geven u 14 dagen de tijd om het product terug te sturen voor een volledige terugbetaling. U moet het op eigen kosten terugsturen, zodra wij het product hebben ontvangen zullen wij het volledige bedrag van uw oorspronkelijke aankoop terugbetalen. Gelieve alle naam en bestelnummer op de geretourneerde pakketten te vermelden.
Let op: Als uw pakket onderweg is, moet u wachten tot het aankomt en het terugsturen voordat u een terugbetaling ontvangt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling zonder kosten annuleren! U moet uw bestelling annuleren voordat deze wordt verzonden. Als het artikel al verzonden is, gebruik dan ons eenvoudige retoursysteem om een volledige terugbetaling te krijgen.

Ik heb een verkeerd adres opgegeven, wat moet ik nu doen?
Als je een verkeerd adres hebt gespeld of automatisch hebt ingevuld, antwoord dan gewoon op de e-mail ter bevestiging van je bestelling. Als je eenmaal hebt gecontroleerd of het opgegeven adres onjuist is, laat het ons dan weten via e-mail op info@quickdays.nl. Wij zullen dan onze uiterste best doen het adres nog te wijzigen.

Hoe lang duurt de verzending?
Verzendtijden variëren afhankelijk van de periode en vervoerder. Normaliter wordt een pakket binnen 24 uur bezorgd.

Ik heb een vraag die niet is beantwoord, kunt u mij helpen?
Stuur ons een e-mail naar info@cleandays.nl en wij helpen u graag op alle mogelijke manieren. Wij ontvangen een groot aantal e-mails. Als u snel een antwoord wilt ontvangen, voeg dan uw bestelnummer toe en stel het probleem duidelijk aan de orde.